czwartek, 5 stycznia 2017

10. Mr. & Mrs.

Z lekkim opóźnieniem witam sie w Nowym Roku😊
Macie jakieś postanowienia noworoczne? Ja mam tylko dwa.😊Pierwsze to być szczęśliwą jak dotychczas albo bardziej, a drugie dotyczy oczywiście haftu. Zrobiłam sobie plan na ten rok, który mam nadzieję uda mi się zrealizować. Muszę się szybko brać za wyszywanie bo terminy gonią. 
Tymczasem pokżę Wam napisy, ktore wyszyłam jakiś czas temu do naszej sypialni. Przeglądając internety utkwiły mi w głowie napisy nad łóżko Mr.&Mrs.
Nie chciałam iść na łatwiznę i kupować gotowych obrazków, dlatego je wyszyłam. Nigdzie nie mogłam znaleźć wzoru takich napisów. Na szczęście istnieje kreator tekstu i mogłam sama je stworzyć, dobierając czcionkę i wielkość obrazków. 


 

A druga strona naszej sypialni wygląda tak😋
 

Oczami wyobraźni widzę na tych półkach kolekcję Magic Dolls. Jest to część mojego planu na 2017, może nie całą uda mi się wyszyć, ale chociaż z kilku będę zadowolona. 

4 komentarze: