czwartek, 1 czerwca 2017

29. Kartki na Dzień Mamy

Witacje!  Kochani na Dzień Dziecka życzenia dla Was!!:) Każdy z nas ma w sobię trochę z dziecka, dlatego życzę Wam jak najwięcej beztroskich dni!:)
Co prawda dziś Dzień Dziecka, ale ja Wam pokażę kartki z Dnia Matki. Dwie bliźniacze kartki dla mojej Mamy i dla Mamy mojego męża. Kartki wręczone, bardzo się podobają. 
 

A na smaczka pochwalę się wiosennymi pysznościami, które zrobiłyśmy z Mamą w sobotę. 

Wracając do haftu, w końcu powstaje większy projekt. Postępy będę pokazywać na bierząco. Obraz ma tytuł "Chata z malwami", rozmiar 30x40 cm. Urzekł mnie pięknymi kolorami. Przede mną do wyhaftowania 18 stron, życzcie mi powodzenia.:) 
 
 

2 komentarze:

  1. Kartki prześliczne, nie dziwię się, że się spodobały mamom, kanapeczki nie dość, że smakowite to i fajnie się prezentują. Obrazek do haftowania piękny, życzę powodzenia i wytrwałości, bo dużo pracy przed Tobą:))

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja jaka wyżerka - dla mnie bomba! :)

    OdpowiedzUsuń